دختر

بانوان زیبا

بهشت مادران تنها یک پارک نیست بلکه حامل پیامی است از جنس حقوق بانوان که با هدف تامین آرامش و امنیت زنان احداث شده است. نیمی از جمعیت کلان شهر تهران را بانوان تشکیل داده اند. متاسفانه تا سال ها هیچ امکاناتی جهت گذراندن اوقات فراغت و برطرف نمودن نیازهای حقیقی زنان و آموزش هایی که مختص بانوان باشد در دسترس بانوان نبود.

سرانجام براساس طرح یک فوریتی که در مرداد ماه سال ۱۳۸۲ در شورای شهر تهران جهت احداث پارک های مختص بانوان به تصویب رسید پارک مادران یا بوستان مادران حقانی به عنوان اولین پارک بانوان معرفی شد تا نقطه آغازی برای تامین نیاز های بانوان باشد.

ساعت کاری پارک بهشت مادران

این پارک با دسترسی مناسب هر روزه از ساعت ۵ صبح تا ۱۹ آماده خدمت رسانی به شما بانوان عزیز می باشد و همچنین جمعه ها و ایام تعطیل این امکان را برای شما بانوان ایجاد کرده که از ساعت ۵ صبح تا ۱۲ شب همراه خانواده خود از فضای دلپذیر این پارک استفاده کنید.

طبق قوانین و مقرراتِ پارک بهشت مادران، این مکان کاملا پوشیده و احاطه شده می باشد و شما این امکان را دارید که بدون حجاب و با لباس‌های راحت در آن گردش کنید. همچنین در جهت تامین امنیت شما استفاده از دوربین عکاسی و فیلم برداری در آن ممنوع هست و شما بانوان عزیز با خاطری آسوده می‌توانید از امکانات تفریحی این پارک لذت ببرید و خاطره خوشی را در نخستین پارک بانوان پایتخت برای خود رقم بزنید .

1 دیدگاه

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *