محبوب ترین مدل های فشن

مدل (به انگلیسی: Model) فردی است که شغلش نمایش نوعی تمثال از حالت فیزیکی بدن ایده ال انسان در حیطه هنر و تجارت و طراحی البسه است.

هنر مدل معمولاً به معنی پوشیدن و نمایش لباس‌های جدید طراحی شده توسط طراحان لباس و شرکت‌های تولید پوشاک است. به افرادی که در کار خود موفق‌تر و مشهورتر هستند سوپرمدل می‌گویند.

افرادی که برای نقاشی، مجسمه‌سازی، عکاسی و سایر هنرهای تجسمی الگوی هنرمندان می‌شوند نیز مدل نامیده می‌شوند.

عطری داغ در سرمای زمستان

عطر زمستانی معمولاً رایحه های گرم و دل‌چسبی دارند و در کلکسیونی که هم اینک می‌خواهیم به شما معرفی کنیم با عطرهایی آشنا خواهید شد که علاوه بر این ویژگی ها قرار است حس های فرح بخش و شادی آفرینی را هم در شما زنده کنند تا بتوانید از بند اندوه ناخواسته ی روزهای سرد و آفتاب کم جان زمستان عبور کنید.

طلا و جواهرات نفس گیر

لوکس ترین بوتیک جهان که در زنو فرانسه قرار دارد. دکوراسیون داخلی این بوتیک، توسط جیمی هایون Jaime Hayon انجام شده است که جایزه Maison & Objet را از آن خود کرد.

انگشتر چندجواهر شامل نگین های فیروزه عجمی و یاقوت کبود خوشرنگ – انگشتر دست ساز – قدیمی ساز – کلکسیونی، ناب – جواهری غیرقابل تکرار – جواهری خاص برای افراد خاص – مناسب بانوان و آقایان خاص پسند – با خرید این انگشتر از خواص همزمان فیروزه نیشابوری و یاقوت کبود بهره ببرید – نگین این انگشتر چند جواهر، معدنی اصلی می باشد.

لباس های جدیدمان رسید!

لباس‌هایی تهیه کنید که ضمن راحت بودن، نیازی به تعویض مجدد هنگام پذیرایی از مهمان و در دید و بازدیدهای خصوصی تان نباشد (مانند سرهمی، تونیک، یا شومیز بلند و…).

خانواده‌هایی که قصد مسافرت دارند، خرید لباس‌های اسپرت، راحتی و سبک را در اولویت قرار دهند.

زیبایی باید طبیعی باشد

اگر به بسیاری از بانوان امروزی بگوییم که آرایش را از زندگی‌شان حذف کنند، گویی حق نفس کشیدن را از آنها سلب کرده‌ایم. آنها تمام راز جذابیت‌شان را در جعبه لوازم آرایش می‌دانند. در حالی که این درست نیست و عوامل مختلفی در زیبایی یک زن دخیل است که آرایش تنها یکی از آنهاست.