۰ تا ۱۰۰ آموزش گرافیک

  • آیا میخواهید از رشته گرافیک کسب درآمد کنید؟
  • آیا دوست دارید بر نرم افزارهای معروف گرافیکی دنیا مسلط شوید؟
  • آیا علاقه دارید هر طرحی که به ذهنتان رسید (یا روی کاغذ کشیدید) را به صورت دیجیتالی پیاده‌سازی کنید؟

دوره ۰ تا ۱۰۰ آموزش گرافیک چیست؟

این دوره یک راه آموزشی دقیق برای یادگیری و تسط بر ۴ نرم افزار مطرح گرافیکی جهان است. با یادگیری و تسلط بر محتوای آموزشی این دوره میتوانید وارد بازارکار گرافیک شوید و در شرکت های خصوصی و دولتی استخدام شوید (البته که میتوانید به صورت فریلنسر در خانه نیز کسب‌درآمد نمائید)

این دوره آموزشی شامل ۷ مرحله تست و تایید شده است که با استفاده از یادگیری نرم‌افزارهای زیر، شما را از یک فرد علاقه‌مند به گرافیک، به یک گرافیست کاربلد تبدیل مینماید.

  • فتوشاپ (Adobe Photoshop): معروف‌ترین و محبوب‌ترین نرم‌افزار پیکسلی گرافیکی در جهان و ایران است. نرم افزاری که در هر سمتی شغلی که باشید نیاز به کار با آن پیدا می‌کنید.
  • ایلیستوریتور (Adobe Illustrator): پرمخاطب‌ترین نرم‌افزار گرافیک وکتوری (Vector) جهان و ایران است که اکثر المان‌های دیجیتالی که مشاهده می‌کنید، خارج شده از این نرم افزار است. کسی که در کار با این نرم‌افزار مسلط نیست، نمی‌تواند خودش را گرافیست بنامد.
  • ایندیزاین (Adobe InDesign): نرم افزار قدرتمند صفحه آرایی و ساخت کتاب و ebook و روزنامه و مجله است. تمام گرافیست‌های صفحه‌آرا بر این نرم‌افزار مسلط هستند.
  • ایکس‌دی (Adobe XD): جدیدترین نرم افزار شرکت ادوبی برای شغل پرطرفدار و مدرن طراحی UI. یادگیری این نرم‌افزار نقطه تمایز شما نسبت به گرافیست‌های دیگر است.

4 پاسخ به “۰ تا ۱۰۰ آموزش گرافیک”

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا