دوره کامل آموزش وردپرس فارسی و کار با وردپرس

هر روز تعداد افراد علاقمند، به یادگیری وردپرس بیشتر و بیشتر می‌شوند.اما دلیلش چی می‌تواند باشد؟ در سال‌های اخیر، وردپرس تبدیل به محبوب‌ترین ابزار برای طراحی و ساخت وب سایت در جهان شده است و این امر باعث شده تا متخصصین و کارآفرینان حوزه‌های مختلف به دنبال یادگیری کار با وردپرس باشند تا بتوانند حرفه‌ی خود را به سطح دیگری از بازار ارائه بدهند.

وردپرس یک سیستم مدیریت محتوا است، یعنی ابزاری است که با آن  می‌توانید یک وب‌سایت یا بلاگ بسازید و خدمات یا محصولاتتان را در اینترنت به اشتراک بگذارید. وردپرس ویژگی‌های فوقالعاده‌ای دارد:

  1. wordpress رایگان است و بطور گسترده در سراسر جهان از آن استفاده میکنند.
  2. مداوم در حال بروزرسانی برای بهبود هرچه بیشتر پلتفرم،به لطف جامعه ایی گسترده که وقتشان را داوطلبانه میزارند تا ما بتوانیم به خوبی از این ابزار فوق العده استفاده کنیم.
  3. راحتی کار با آن:بنابر این هر کسی میتواند یادبیگرد چگونه سایت یا بلاگ خودش را طراحی و مدیریت کند.
  4. کاملا میتواند شخصی سازی بشه چه از لحاظ دیزاین و کارکرد.
  5. نکته خیلی مهم اینه که SEO friendly هست،یعنی وب سایتی که با وردپرس راه اندازی شده، اگر اصول سئو رعایت بشه به راحتی در موتور های جستجو رتبه گیری میکند.

در پکیج استثنایی آموزش وردپرس، تمام جزئیات نصب،اجرا و مدیریت یک سایت وردپرس بصورت کاملا عملی نشان داده شده تا هر کسی بعد از دیدن این پک بتواند سایت خود را راه اندازی و مدیریت کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شما میتوانید از برچسب ها و ویژگی های HTML هم استفاده کنید: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

بالا