جوملا در حال بارگذاری

ارزان ترین مقصد اروپایی برای تعطیلات آخر هفته کجاست

اگر به دنبال ارزانترین مقصد اروپایی هستند قطعا تور بلغارستان می تواند بهترین انتخاب برای کسانی باشد که هم به دنبال ارزانترین قیمت برای سفر به قاره سبز هستند و هم میخواهند زیبایی، شادی، تفریحات ساحلی و سفری متفاوت داشته باشند. تور وارنا بلغارستان همیشه جزو تورهای پرطرفدار نزد گردشگران سراسر دنیا بوده است. وارنا به عنوان یک تفریحگاه ساحلی دریایی در بلغارستان شهرت بین المللی دارد.
هر ساله چندین هزار نفر از گردشگران داخلی و خارجی تعطیلات خود را با تور وارنا بلغارستان در سواحل زیبای شن های طلایی گلدن سندز می گذرانند. یکی از دلایل محبوبیت وارنا علاوه بر آب و هوای مدیترانه ای، سواحل رویایی، امکانات کامل توریستی و قیمت نسبتا ارزان خدمات در این شهر میباشد. وارنا یک منطقه اروپایی با جاذبه های تفریحی توریستی خوب بوده که با توجه به واقع شدن در اروپای شرقی نرخ ارزانی دارد .
هوا در وارنا از نیمه شهریور کمی رو به سردی می رود و بهترین ماه برای سفر با تور وارنا از اول تیر تا پایان شهریور می باشد. در شمال وارنا، سرزمین ماسه های طلایی که به واقع مروارید سواحل دریای سیاه محسوب می شود به لطف پوشش گیاهی بی نظیر و سواحل نیلگون و وجود ماسه های طلایی رنگ، سالانه میزبان گردشگران بسیاری از سرتاسر جهان است که با تور بلغارستان به این شهر سفر میکنند.
وجود امکانات مدرن تفریحی، هتلهای لوکس و منحصر به فرد در قلب جنگل و کنار ساحل اثر بی نظیری از یک منطقه توریستی بوجود آورده و هر فردی در هر سنی از کودکان تا سالخوردگان می توانند از یک سفر خاطره انگیز و عالی با تور وارنا برخوردار شوند. گلدن سندز ، مروارید های آرمیده در میان انبوهی از تپه های جنگلی و ماسه های سفید و طلایی و آبهای زلال آبی ، انعکاسی از بهشت بر روی وسیعترین ساحل شمال وارنا می باشد و استراحتگاهی است مجلل و مفرح برای کودکان و خانواده ها با امکانات فوق العاده ورزشی، تفریحی، چشمه های آب درمانی است.
حسین عابدزاده
abedzadeh.hossein@gmail.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *